انجمن علمی ژرفا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خودش را آغاز کرده است و در این مدت با همکاری و تلاش‌های مجموعاً دویست نفر در دوره‌های مختلف توانسته است بیش از ۲۰ گردهمایی، ۴ مدل برنامه‌ی دوره‌ای مانند چای و فیزیک، حلقه‌ی فلسفه فیزیک، ترادرس و حلقه‌ی راه فیزیک برگزار کند و از طریق حلقه‌ی مترجمان ژرفا که خود شامل بالغ بر ۳۰ مترجم و ویراستار است اقدام به ترجمه‌ی کتاب لکچرهای فاینمن کند. در زمینه‌ی ترویج علوم پایه به ویژه فیزیک نیز ژرفایی‌ها از طریق کانال و وبسایت ژرفا توانسته‌اند خدماتی را برای آینده‌ی علوم پایه‌ی کشور انجام دهند.

قلب تپنده‌ی ژرفا اعضای آن هستند که با فعالیت‌های خود این مجموعه‌ی دانشجویی را زنده نگه می‌دارند و برای ساختن فردایی بهتر تلاش می‌کنند. شما هم می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم زیر عضو رسمی خانواده‌ی ژرفا شوید و در قالب فعالیت‌های داوطلبانه‌ای که در اینجا انجام می‌دهید به شکوفایی جنبه‌های جدیدی از شخصیت و استعدادتان کمک کنید.

zharfa-hearted

شما با تکمیل و ارسال فرم زیر می‌توانید رسماً به خانواده‌ی ژرفا بپیوندید، از اخبار برنامه‌های ژرفا زودتر از همه باخبر شده، همفکری کنید و در زمینه‌های دلخواهتان در ژرفا فعالیت داشته باشید. پس از عضویت و شروع فعالیت در ژرفا همچنین می‌توانید درخواست عضویت در مجمع عمومی ژرفا بدهید که طبق شرایط اساسنامه پس از تایید شورای مؤسسان ژرفا وارد مجمع عمومی شده و می‌توانید در زمینه‌ی اداره‌ی این مجموعه‌ی بزرگ دانشجویی ایفای نقش کنید.

پر کردن تمام قسمت‌های این فرم اجباری نیست ولی می‌تواند در شکل‌گیری یک ارتباط مبتنی بر علاقه که در جهت رشد استعدادهایتان باشد کمک کند؛ لذا خواهشمندیم تمام قسمت‌های فرم را با دقت پرکنید. انجمن علمی ژرفا متعهد می‌شود این اطلاعات را نزد خود محرمانه نگه دارد.

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • مهم: دانشجویانی که با هماهنگی دبیر انجمن قرار است این فرم را برای ورود به مجمع عمومی ژرفا تکمیل نمایند می‌بایست مطابق قوانین دانشگاه برای شرکت در انتخابات‌ها، شماره دانشجویی خودشان را ثبت کنند.
  • آزمون شخصیت‌شناسی MBTI به افراد کمک می‌کند تا خود را بهتر بشناسند. ما با دانستن تیپ شخصیتی شما می‌توانیم فقط در زمینه‌هایی که ذاتاً علاقه دارید از شما در ژرفا کمک بگیریم و بدین ترتیب، فعالیت در ژرفا برایتان به یک تفریح دلنشین تبدیل خواهد شد که استعدادهایتان را شکوفا می‌کند. می‌توانید این آزمون را در وبسایت 16personalities.com بدهید و نتیجه را اینجا وارد کنید.