دعوت به همکاری ویراستار ترجمه

جوشیدن آب
5 فروردین 1397
معرفی درس ترمودینامیک و مکانیک آماری
5 فروردین 1397

دعوت به همکاری ویراستار ترجمه

حلقه‌ی مترجمان انجمن علمی ژرفا به منظور سرعت بخشیدن به فرایند انتشار ترجمه‌های کتاب درسنامه‌های فاینمن از افراد دارای استعداد و/یا تجربه (!) در زمینه‌ی ویراستاری متون فارسی دعوت به همکاری می‌کند.

معرفی پروژه‌ی ترجمه‌ی کتاب درسنامه‌های فیزیک فاینمن

برای آشنایی با این پروژه می‌توانید به صفحه‌ی پروژه سر بزنید.

شرایط و چارچوب همکاری:

  • عنوان همکاری: ویراست ترجمه‌های کتاب درسنامه‌های فاینمن
  • توانمندهای موردنیاز: شم ویراستاری (!) – تشخیص قسمت‌های پرتکلف ترجمه‌ها و ویرایش آن‌ها به فارسی روان – آشنایی با اصول پاکیزه‌نویسی زبان فارسی
  • چارچوب همکاری: ترجمه‌ها به صورت فصل‌های جداگانه آماده شده‌اند که ویراستار می‌تواند تعدادی فصل را برای ویراستاری انتخاب کند. ویراست هر فصل (به طور متوسط ۱۵ صفحه) بایستی ظرف مدت یک هفته انجام شود.
  • درآمد و دست‌آوردها: پروژه‌ی ترجمه‌ی فاینمن با کسب اجازه از ناشر بین‌المللی فقط به منظور انتشار رایگان نسخه‌ی الکترونیکی آن کلید خورده است و تمام کسانی که تا کنون در این پروژه همکاری کرده‌اند (بالغ بر ۲۰ نفر) با اهداف عام‌المنفعه (ترجمه‌ی یکی از زیباترین کتاب‌های فیزیک پایه برای فارسی‌زبانان) و احتمالا تجربه‌ی همکاری در یک پروژه‌ی ترجمه‌ی با رسمیت بین‌المللی (قابل درج در رزومه) با ما همراه شده‌اند.

شیوه‌ی درخواست همکاری:

برای درخواست همکاری در این بخش لطفا شرح توانمندی‌ها و تجربه‌هایتان در زمینه‌ی ویراستاری را به نشانی translation[at]zharfa90[dot]ir برای ما ارسال کنید. اگر سوالی دارید می‌توانید با حساب کاربری روابط عمومی ژرفا در تلگرام به نشانی SalamZharfa@ در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیاز این نوشته
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها